Petr Jiranek

Petr Jiránek

Pomohu vám strategicky uřídit investice a aktivity v on-line marketingu.
Jsem spoluzakladatel nástroje pro plánování internetového marketingu – Marketingmapy.com, kde jsem zúročil zkušenosti za 14 let práce pro své klienty.

E-mail:
jsem@petrjiranek.cz
LinkedIn:
Twitter:
Telefon:
777 279 355
Vytíženost:
Zahlcen

S čím konkrétně mohu pomoci?

Pojďme se seznámit

Jste tu poprvé?
Chcete o mně vědět něco víc?

Mrkněte na reference

Někteří klienti mě pamatují o 10 let mladšího a 15 kilo lehčího, bezdětného a svobodného.

Na úspěchu svých klientů nemám zásluhu pouze já.
Pracuji v týmu, případně i s externími spolupracovníky. A v neposlední řadě hlavně s Vámi.

Co spolu dokážeme?

Ano, správně, spolu.
Mým hlavním cílem je předat Vám hlavně znalosti.

  • uživatele i vyhledávače budou váš web milovat
  • zvýšíme návštěvnost a výkon webu
  • v neposlední řadě pak tržby a zisk

Moje vlastní projekty

MarketingMapy.com

Jsem spoluzakladatel nástroje pro plánování on-line marketingu. Vytvořte si svůj vlastní Akční plán úkolů z oblastí jako je SEOPPC nebo třeba srovnávače zboží.

Přes 961 ověřených úkolů v 70 tématech.

WebPrezent.cz

Založil jsem malou webdesignerskou agenturu. Již téměř 15 let se staráme o naše klienty, za tu dobu nám prošlo přes klávesnice a obrazovky přes 350 projektů.

Většina klientů je s námi přes 10 let.

OKzahrady.cz

Již přes 7 let jsem odpovědný za on-line marketing, strategii i procesy v e-shopu. Letos stavíme nový internetový obchod. Meziroční růst přes 100 %.
A největší zajímavost?

Provizní odměna ze zisku.

Dlouhodobě pomáhám

Logo Destilerka.cz

Od začátku vzniku pomáhám Pavlovi s jeho projektem a snem seznámit český trh s prvotřídními řemeslnými zdejšími destiláty, destiléry a likérníky. Spoluvytváříme vlastní značku likérů BOHEMICA v čele s Višňovka Bohemica.

Vlastní produktová řada likérů.

Logo DePark

Úžasná, dlouhodobá a intenzivní spolupráce s Renatou a Ondrou. Fantastická zákaznická péče, buldočí pracovitost a velká skromnost. Nikdy nekončící tvorba obsahu pro věrné zákaznice.
Vlastní YT kanál DePark TV.

Meziroční pravidelný růst projektu.

Logo Balistas

Přesně ten projekt, kde se hodně přiučíte. Když mne Marek oslovil, ať mu pomůžeme s PPC a srovnávači zboží, měl jsem obrovskou radost, ale i velký respekt, abychom naplnili očekávání.
Snad se povedlo.

Zbraně je v PPC těžká disciplína.

Přesně ten projekt, kde se hodně přiučíte. Když mne Marek oslovil, ať mu pomůžeme s PPC a srovnávači zboží, měl jsem obrovskou radost, ale i velký respekt, abychom naplnili očekávání.
Snad se povedlo.

Zbraně je v PPC těžká disciplína.

Dozoruji

Výkonnostní marketing pro e-shop běžící na platformě Shoptet.

Meziroční pravidelný růst projektu.

Podpůrný e-shop na platformě Shoptet.

E-shop s oblečením.

.

Zkuste – Volná kapacita

Se zbožáky si rozumím:

certifikovany-partner_BManager

Můj denní chleba:

logo-sklik
logo-google-adwords
logo-heureka
logo-google-analytics
loga-mergado

Čtení, blog:

  • AI restart 2024 – report

    30.03.2024

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (2 hlasů, průměr: 4,50 z 5)

    AI Restart 2024

    Zatím nám AI práci nesebrala. Zůstane to tak i nadále? Těmito a mnoha dalšími otázkami se zabývali řečníci historicky 2. AI Restartu. Technické prezentace se střídaly s právními i filozofickými a vytvořily chutný koktejl.  Byli jsme u toho. On-line, z pohodlí kanceláře. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. Níže najdete přednášky, které mě zaujaly.

    číst dál
  • PPC restart 2023 – report

    26.05.2023

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (4 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    PPC Restart 2023

    Jaký byl 7. ročník PPC Restartu? Vytříbené technické přednášky se střídaly s marketingovými a vytvořily chutný koktejl. Nechyběla aktuální témata jako AI, Performance Max, nebo Google Analytics 4. Byli jsme u toho. Tentokrát z pohodlí nové kanceláře. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. Níže najdete řečníky, kteří mě zaujali.

    číst dál
  • Řešíte e-mail marketing? Souhrn kvalitních zdrojů

    21.10.2022

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    Pro svoje klienty řeším i e-mail marketing. I když spíše na úrovni vymýšlení kampaní a řízení. Technické nastavení a samotnou rozesílku se snažím nechat spíše na někom jiném. Ono správně nastavit DNS a nástroj není tak jednoduché. Co však je jednoduché, v tom nasekat dost chyb. A tento nadupaný seznam zdrojů a všeho možného co se kolem tématu e-mail marketing točí, jsem si…

    číst dál

Aktuality:

Report z AI Restartu 2024

Pracujete denně s AI? Nebo jste ji zatím nezařadili do pracovních procesů?
Ať patříte do první či druhé skupiny, AI se nevyhnete. Pročtěte si report z historicky 2. ročníku konference.

Viz AI Restart 2024  – report.

Máme pro vás výtah z celkem 10 přednášek. S odkazy nejen na jednotlivé prezentace, ale i na další užitečné články a zdroje.

Namátkou:

 
30. 3. 2024 |  Aktuality

Report z PPC Restartu 2023

Zajímáte se o PPC reklamu?
Máme pro vás report jedné z top PPC konferencí v ČR.

Viz PPC restart 2023  – report.

Celkem 9 přednášek (nejen) o PPC reklamě. S odkazy nejen na jednotlivé přednášky, ale i na další užitečné články a zdroje.

Namátkou:

 
29. 5. 2023 |  Aktuality

Užitečné checklisty

Do své sbírky checklistů jsem přidal několik nových. 

Zkontrolujte si svoje marketingové procesy, zaveďte alespoň jeden až dva nové kontrolní seznamy a uvidíte, jak po malých krůčcích budete vylepšovat a optimalizovat svoji práci. 

 
21. 10. 2022 |  Aktuality

Videa Reshoper 2022 jsou venku

Mrkněte se na volně dostupná videa z RESHOPER 2022. Různá témata:

  • PPC, E-mailing, Facebook
  • ale i Logistiku a Expanzi

Různí známí řečníci:

  • Honza Bartoš
  • Ondra Ilinčev 
  • Lukáš Pítra

Jinak na linku naleznete i minulé ročníky. Za sebe nejvíce doporučuji, co je mi asi nejbližší, z roku 2019 – Funkční projektové řízení pro e-shop od Honzy Kvasničky. 

 
21. 9. 2022 |  Aktuality

Do roka a do dne GAU vs GA4

Tak dobře, není to do roka a do dne, ale přesně za rok, kdy přestanou měřit Google Analytics Universal. U našich klientů již měříme dual, jak do Google Analytics Universal, tak nově i do Google Analytics 4

A vám doporučuji to samé, protože jinak za rok nebudete moci svoje data meziročně porovnávat, a to bude mrzení. 

Úplný základ je možné nasadit dle Honzy TichéhoTaste a super zdroj je webinář, který měl v rámci Marketing Miner Akademie.

 
1. 7. 2022 |  Aktuality