
Petr Jiránek
Pomohu vám strategicky uřídit investice a aktivity v on-line marketingu.
Jsem spoluzakladatel nástroje pro plánování internetového marketingu – Marketingmapy.com, kde jsem zúročil zkušenosti za 14 let práce pro své klienty.
S čím konkrétně mohu pomoci?
Pojďme se seznámit
Jste tu poprvé?
Chcete o mně vědět něco víc?
- Hodnoty a přístup.
- Proč právě já?
- Neustále se vzdělávám.
Mrkněte na reference
Někteří klienti mě pamatují o 10 let mladšího a 15 kilo lehčího, bezdětného a svobodného.
Na úspěchu svých klientů nemám zásluhu pouze já.
Pracuji v týmu, případně i s externími spolupracovníky. A v neposlední řadě hlavně s Vámi.
Co spolu dokážeme?
Ano, správně, spolu.
Mým hlavním cílem je předat Vám hlavně znalosti.
- uživatele i vyhledávače budou váš web milovat
- zvýšíme návštěvnost a výkon webu
- v neposlední řadě pak tržby a zisk
Moje vlastní projekty

MarketingMapy.com
Jsem spoluzakladatel nástroje pro plánování on-line marketingu. Vytvořte si svůj vlastní Akční plán úkolů z oblastí jako je SEO, PPC nebo třeba srovnávače zboží.
Přes 961 ověřených úkolů v 70 tématech.

WebPrezent.cz
Založil jsem malou webdesignerskou agenturu. Již téměř 15 let se staráme o naše klienty, za tu dobu nám prošlo přes klávesnice a obrazovky přes 350 projektů.
Většina klientů je s námi přes 10 let.

OKzahrady.cz
Již přes 7 let jsem odpovědný za on-line marketing, strategii i procesy v e-shopu. Letos stavíme nový internetový obchod. Meziroční růst přes 100 %.
A největší zajímavost?
Provizní odměna ze zisku.
Dlouhodobě pomáhám

Od začátku vzniku pomáhám Pavlovi s jeho projektem a snem seznámit český trh s prvotřídními řemeslnými zdejšími destiláty, destiléry a likérníky. Spoluvytváříme vlastní značku likérů BOHEMICA v čele s Višňovka Bohemica.
Vlastní produktová řada likérů.

Úžasná, dlouhodobá a intenzivní spolupráce s Renatou a Ondrou. Fantastická zákaznická péče, buldočí pracovitost a velká skromnost. Nikdy nekončící tvorba obsahu pro věrné zákaznice.
Vlastní YT kanál DePark TV.
Meziroční pravidelný růst projektu.

Přesně ten projekt, kde se hodně přiučíte. Když mne Marek oslovil, ať mu pomůžeme s PPC a srovnávači zboží, měl jsem obrovskou radost, ale i velký respekt, abychom naplnili očekávání.
Snad se povedlo.
Zbraně je v PPC těžká disciplína.

Přesně ten projekt, kde se hodně přiučíte. Když mne Marek oslovil, ať mu pomůžeme s PPC a srovnávači zboží, měl jsem obrovskou radost, ale i velký respekt, abychom naplnili očekávání.
Snad se povedlo.
Zbraně je v PPC těžká disciplína.
Dozoruji

Výkonnostní marketing pro e-shop běžící na platformě Shoptet.

Meziroční pravidelný růst projektu.

Podpůrný e-shop na platformě Shoptet.

E-shop s oblečením.
.
Zkuste – Volná kapacita
Čtení, blog:
Aktuality:
Report z AI Restartu 2024
Pracujete denně s AI? Nebo jste ji zatím nezařadili do pracovních procesů?
Ať patříte do první či druhé skupiny, AI se nevyhnete. Pročtěte si report z historicky 2. ročníku konference.
Máme pro vás výtah z celkem 10 přednášek. S odkazy nejen na jednotlivé prezentace, ale i na další užitečné články a zdroje.
Namátkou:
Report z PPC Restartu 2023
Zajímáte se o PPC reklamu?
Máme pro vás report jedné z top PPC konferencí v ČR.
Viz PPC restart 2023 – report.
Celkem 9 přednášek (nejen) o PPC reklamě. S odkazy nejen na jednotlivé přednášky, ale i na další užitečné články a zdroje.
Namátkou:
Užitečné checklisty
Do své sbírky checklistů jsem přidal několik nových.
Zkontrolujte si svoje marketingové procesy, zaveďte alespoň jeden až dva nové kontrolní seznamy a uvidíte, jak po malých krůčcích budete vylepšovat a optimalizovat svoji práci.
Videa Reshoper 2022 jsou venku
Mrkněte se na volně dostupná videa z RESHOPER 2022. Různá témata:
- PPC, E-mailing, Facebook
- ale i Logistiku a Expanzi
Různí známí řečníci:
- Honza Bartoš
- Ondra Ilinčev
- Lukáš Pítra
Jinak na linku naleznete i minulé ročníky. Za sebe nejvíce doporučuji, co je mi asi nejbližší, z roku 2019 – Funkční projektové řízení pro e-shop od Honzy Kvasničky.
Do roka a do dne GAU vs GA4
Tak dobře, není to do roka a do dne, ale přesně za rok, kdy přestanou měřit Google Analytics Universal. U našich klientů již měříme dual, jak do Google Analytics Universal, tak nově i do Google Analytics 4.
A vám doporučuji to samé, protože jinak za rok nebudete moci svoje data meziročně porovnávat, a to bude mrzení.
Úplný základ je možné nasadit dle Honzy Tichého z Taste a super zdroj je webinář, který měl v rámci Marketing Miner Akademie.