S čím konkrétně mohu pomoci?
1. Odhalíme…
Tak tady začneme, protože pokud tohle nemáte v pořádku, tak ostatní záležitosti budou s velkou pravděpodobností vyhozené peníze.
- Web bez překážek
- Struktura webu
- Navigace na webu
Web bez překážek pro lidi i vyhledávače. Nechte si dodat na míru kuchařku pro úpravy webu.
…a opravíme chyby
Tak tady začneme, protože pokud tohle nemáte v pořádku, tak ostatní záležitosti budou s velkou pravděpodobností vyhozené peníze.
- Web bez překážek
- Struktura webu
- Navigace na webu
2. Zvýšíme návštěvnost…
Máte v pořádku bod 1/ výborně, můžeme se věnovat zvýšení návštěvnosti.
Nejdříve ze všeho vytvoříme Analýzu klíčových slov.
- PPC – Sklik, AdWords, Facebook
- SEO
- uděláme to spolu, bez Vás to nepůjde
- Emailmarketing
Po ujištění, že je v pořádku struktura webu a tím pádem cílové stránky webu se pustíme do zvyšování návštěvnosti webu.
…a výkon
Aby měla optimalizace této části smysl, musí být dostatečná návštěvnost.
- Objednávkový proces
- A/B testování
Pokud je v pořádku použitelnost a web má dostatečnou návštěvnost, můžeme se pustit od optimalizace výkonu.
3. Zpevňujeme základy…
Opakování bodu 3 a 4
- tuning
- vylepšování
Správa, dozor, kontrola. Opakovaný proces, dlouhodobý.
…a hledáme příležitosti
Opakování bodu 3 a 4
- tuning
- vylepšování
Správa, dozor, kontrola. Opakovaný proces, dlouhodobý.
Typický klient
Ví co chce
- rozpočet
- zastřešení
Není lakomej 🙂
CTA
Nechcete konkrétní věc?
- Nezajímá ho dílčí věci
- Schůzka
SEZNAM SLUZEB
Samostatná stránka, čistý výpis. Nadpis, popis, možná obrázek.
- Analýza webu
- Analýza PPC
- Analýza klíčových slov (já ne, WebPrezent – Lukáš)
- Analýza zbožových vyhledávačů (já ne, WebPrezent – Lukáš)
- Analýza návštěvnosti (já ne, WebPrezent – ?)