Co je to kombinovaná reklama?
Kombinovaná reklama je typ reklamního inzerátu v Skliku. Spadá do oblasti nativní reklamy.
Jak kombinovaná reklama vypadá
Součástí kombinované reklamy je:
- obrázek (obvykle fotka, případně grafický prvek),
- textový popis mimo obrázek,
- nadpis,
- informace o firmě.
Narozdíl od responzivní reklamy, v obrázku kombinované reklamy nesmí být žádný text.
Výhody kombinované reklamy
- Nepotřebujete grafika. Responzivní reklamu zvládne vytvořit PPC specialista sám.
- Rychlost. Inzerát je vytvořený během několika minut (jsou-li připravené obrázky).
- Reklama se přizpůsobí jakékoli ploše v rámci sítě Sklik Partner. Nemusíte tedy vytvářet mnoho rozměrů jako u bannerové reklamy.
- Podpora. Sklik ji zobrazuje více než bannery, nebo původní textové inzeráty.
Nevýhody kombinované reklamy
- Do samotného obrázku není možné přidat text.
- Na některé velké reklamní plochy (např. na Zboží.cz) je stále třeba mít klasický reklamní banner.