Co je to Responzivní reklama ve vyhledávání?
Responzivní reklama ve vyhledávání, anglicky Responsive Search Ads. Někdy se můžete setkat se zkratkou RSA.
Tyto reklamy jsou nástupcem ETA inzerátů v Google Ads.
Vytvoření RSA
Obsah responzivní reklamy ve vyhledávání:
- Můžete vytvořit až 15 nadpisů a 4 popisy.
- Stejně jako u ETA inzerátů je možné vložit cestu a samozřejmě URL adresu pro landing page.
Při vytváření RSA si dejte pozor na to, aby různé kombinace nadpisů dávaly smysl. Pamatujte, že ve vyhledávání se mohou zobrazit až 3 nadpisy. Můžete si pomoci připínačkem a vybrané nadpisy připnout na první, druhou, nebo třetí pozici.
Doporučený postup
Responzivní reklamy ve vyhledávání postupně přidávejte k nejvýkonnějším sestavám z hlediska objemu a konverzí. Doplňte je k ETA inzerátům a testujte výkon. Sledujte nejen objednávky a tržby, ale hlavně CTR a počet prokliků. Porovnejte s ETA inzeráty.
Náhled do budoucna
S nástupem RSA začne pomalu odpadat část práce PPC specialisty a tou je A/B testování reklamních inzerátů. Díky velkému množství přidaných nadpisů a popisů má Google Ads dostatek dat k testování a sám vybírá nejvýkonnější kombinace.