Co jsou to Produktové inzeráty v Skliku?
Produktové inzeráty (PI) jsou obrázkové reklamy v SERPu Seznamu. Patří k nejvýkonnějším kampaním v Skliku. Reklamu spustíte pouze v případě, že máte e-shop.
Jak reklama vypadá
V inzerátech uživatel vidí:
- obrázek produktu,
- název produktu,
- cenu produktu,
- název domény.
Jde tedy o stejný typ kampaně, jako PLA v Google Ads.
Výhody Produktových inzerátů
Výkonnost
Často jeden z nejkonverznějších kanálů vůbec v Skliku. Proto jej nasazujeme zpravidla jako jeden z prvních typů kampaní u klienta.
Rychlé nasazení
Během chvíle máte nastavenou kampaň a právě jste pokryli celý sortiment e-shopu. Můžete jít z práce dom, máte ten den vyděláno. Není to ale tak kouzelné, časem byste měli optimalizovat.
Relevance
Tím, že uživatel ví vše podstatné o produktu, málokdy na reklamu klikne někdo, kdo hledal úplně něco jiného.
Pozor, i tak procházejte vyhledávací dotazy a vylučujte klíčová slova. A pamatujte, že reklama se zobrazuje nejen na produktové dotazy, ale i na obecná slova. Často se inzeráty zobrazují i na nerelevantní fráze. Nezapomínejte na to a zařaďte procházení dotazů v PLA kampaních mezi své pravidelné rutiny.
Nastavení Produktových inzerátů
Potřebujete:
- Účet na Zboží.cz.
- XML feed pro Zboží.cz.
- Propojit Sklik se Zboží.cz.
Následně můžete založit produktovou kampaň v Skliku.