Co je to Rozšíření o propagaci?
Rozšíření v Google Ads, které upozorňuje na krátkodobou slevovou akci nebo výprodej. V rozhraní systému je navíc možné zvolit jednu z předpřipravených příležitostí. Např. Black Friday, Velikonoce apod.
Jak Rozšíření o propagaci vypadá?
Slevu je možné zadat:
- v procentech,
- ve zvolené měně.
Zároveň lze použít modifikátor slevy „Až“ – např. sleva až 33 %.
K akci je třeba přidat URL stránky, na kterou se návštěvník dostane po prokliku.
Příležitosti
K rozšíření je možné přidat příležitost, která se zobrazí spolu se slevou.
Příklad příležitostí, které lze vybrat:
- Black Friday,
- Vánoce,
- Velikonoce,
- Helloween,
- Den matek,
- Den otců,
- sv. Valentýn,
- a další.
Výhody Rozšíření o propagaci
- Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání.
- Rychlé a efektivní upozornění na akci.
- Zvyšuje CTR.
- Je zdarma, resp. platí se pouze za proklik na inzerát.
- Snadno se upravuje na 1 místě.
Rozšíření o strukturované úryvky lze přidat na úrovni celého účtu, ale i kampaní či sestav. Čím hlouběji ve strukrutuře, tím větší má rozšíření přednost.