Co je to Rozšíření o lokalitu?

Rozšíření v Google Ads, které k reklamnímu inzerátu přidá adresu firmy nebo prodejny, případně další údaje. Data se berou z Google Moje firma.

Jak Rozšíření o lokalitu vypadá?

Rozšíření o lokalitu
Rozšíření o lokalitu

Kromě adresy se u inzerátu může zobrazit i telefonní číslo, či otevírací doba.

Výhody Rozšíření o lokalitu

  • Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání.
  • Zvyšuje CTR, obzvláště u regionálního cílení.
  • Na mobilech mohou potencionální zákazníci rovnou volat, nebo použít navigaci.
  • Podporuje důvěryhodnost.
  • Je zdarma, resp. platí se za proklik na inzerát.

Nastavení Rozšíření o lokalitu v Google Ads

Podmínky

  • Založený profil v Google Moje firma.
  • Propojení Google Moje firma a Google Ads.

Nastavení v Google Ads

Po propojení je možné přidat rozšíření o lokalitu na úrovni celého účtu, i pro konkrétní kampaň, či sestavu. Zároveň je možné jej z kampaně či sestavy vyloučit.

Podívejte se i na pojem Rozšíření o adresu. Jedná se o podobné rozšíření pro Sklik.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)