Co je to Rozšíření o lokalitu?
Rozšíření v Google Ads, které k reklamnímu inzerátu přidá adresu firmy nebo prodejny, případně další údaje. Data se berou z Google Moje firma.
Jak Rozšíření o lokalitu vypadá?
Kromě adresy se u inzerátu může zobrazit i telefonní číslo, či otevírací doba.
Výhody Rozšíření o lokalitu
- Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání.
- Zvyšuje CTR, obzvláště u regionálního cílení.
- Na mobilech mohou potencionální zákazníci rovnou volat, nebo použít navigaci.
- Podporuje důvěryhodnost.
- Je zdarma, resp. platí se za proklik na inzerát.
Nastavení Rozšíření o lokalitu v Google Ads
Podmínky
- Založený profil v Google Moje firma.
- Propojení Google Moje firma a Google Ads.
Nastavení v Google Ads
Po propojení je možné přidat rozšíření o lokalitu na úrovni celého účtu, i pro konkrétní kampaň, či sestavu. Zároveň je možné jej z kampaně či sestavy vyloučit.
Podívejte se i na pojem Rozšíření o adresu. Jedná se o podobné rozšíření pro Sklik.