Re: Aby jste byli vidět …
V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.
Proč zpětné odkazy?
Vytvořením kvalitního strukturovaného webu práce na zviditelnění na internetu nekonční. Právě naopak, nyní nastává pravděpodobně nejdůležitější část seo optimalizace – systematická práce na off-page faktorech webu – jedním z těchto faktorů je budování zpětných odkazů. Fulltextové vyhledávač (speciálně Seznam) na zpětných odkazech lpí nejvíce.
Jedním z nejsilnějších parametrů pro řazení výsledků (tzv. SERP) ve vyhledávači je počet a kvalita zpětných odkazů (to jsou odkazy z jiných stránek na váš web).
Zpětné odkazy se rozdělují na interní a externí. Interní zpětné odkazy jsou mezi Vašimi vlastními stránkami www prezentace. Sice nemají takovou váhu jako externí, které vedou z cizích stránek, ale i tak je důležité mít web dobře „prolinkovaný“ a odkazovat z jedné produktové stránky na druhou.
- AI restart 2024 – report - 30.03.2024
- AI restart 2023 – report - 23.06.2023
- PPC restart 2023 – report - 26.05.2023