Touha po znalostech je mocná a rozšiřovat si obzory je v povaze lidské. Takže jsem si řekl, že nakouknu pod pokličku srovnávačům zboží, konkrétně pak autobiddingu. Nemusím být hned šampión v biddingu a hrdě se hlásit k označení TOP BIDDERA (modří vědí, ostatní se dozví v článku, až na konci).
BLOG
Google AdWords – typy reklamních kampaní
Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou?
Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí?
Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.
Nasdílení marketingových účtů od klienta – Checklist
Zavádění nového klienta na správu reklamy není úplně jednoduché. Je třeba zkontrolovat a nastavit spoustu věcí. Nasdílení přístupů, propojení služeb v Google Analytics, případné založení účtů apod. Nejrychlejší cesta pro obě strany je vše nastavit přes TeamViewer, Vzdálenou plochu, napřímo s klientem. Co komu vyhovuje.
Připravili jsme checklist. Ať vše zařídíme naráz.
PPC restart 2017 – report
Začlo to SEOrestartem, přes DATArestart, teď přišel první ročník perfektního PPC restartu a Vážení, SOCIALrestart následuje. Za ty prachy, radost na tu Pankrác jezdit ;). Tak co ten PPCrestart vlastně je? Obsahově našlápnutá konference rozumného rozsahu v příjemném prostředí. Jo, a skvělým rautem. Mrkněte, co bylo letos a za rok neváhejte dorazit, ale zase v klidu, aby na mě zbyl lístek.
Praktický příklad výsledků na hlavní straně Seznamu u lokálního dotazu
Vyplatí se inzerce ve Firmy.cz? Má smysl vytvářet zápisy do menších katalogů firem nebo do oborových? Pojďme rozebrat výsledky na lokální klíčovou frázi. Hezky prakticky, bez teoretických omáček. Ukázka skutečného využití inzerce v Sklik.cz s lokálním inzerátem, zápisu katalogu Firmy.cz s jeho tzv. hintem na hlavní straně a se zápisy do menších katalogů. Perfektní výsledek v rámci SEO je již jen třešnička na dortu.