Nasdílení marketingových účtů od klienta – Checklist

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 4,83 out of 5)
checklist-ucty-klientu

Zavádění nového klienta na správu reklamy není úplně jednoduché. Je třeba zkontrolovat a nastavit spoustu věcí. Nasdílení přístupů, propojení služeb v Google Analytics, případné založení účtů apod. Nejrychlejší cesta pro obě strany je vše nastavit přes TeamViewer, Vzdálenou plochu, napřímo s klientem. Co komu vyhovuje.

Připravili jsme checklist. Ať vše zařídíme naráz.

Přejít na detail

 
 

PPC restart 2017 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 5,00 out of 5)

Začlo to SEOrestartem, přes DATArestart, teď přišel první ročník perfektního PPC restartu a Vážení, SOCIALrestart následuje. Za ty prachy, radost na tu Pankrác jezdit ;). Tak co ten PPCrestart vlastně je? Obsahově našlápnutá konference rozumného rozsahu v příjemném prostředí. Jo, a skvělým rautem. Mrkněte, co bylo letos a za rok neváhejte dorazit, ale zase v klidu, aby na mě zbyl lístek.

Přejít na detail

 
 

Praktický příklad výsledků na hlavní straně Seznamu u lokálního dotazu

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Vyplatí se inzerce ve Firmy.cz? Má smysl vytvářet zápisy do menších katalogů firem nebo do oborových? Pojďme rozebrat výsledky na lokální klíčovou frázi. Hezky prakticky, bez teoretických omáček. Ukázka skutečného využití inzerce v Sklik.cz s lokálním inzerátem, zápisu katalogu Firmy.cz s jeho tzv. hintem na hlavní straně a se zápisy do menších katalogů. Perfektní výsledek v rámci SEO je již jen třešnička na dortu.

Přejít na detail

 

Lokální marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)

Často se spousta firem žene za nesmyslnými obecnými pozicemi ve vyhledávačích i v PPC reklamě (alarmy, jeřáby, chiptuning, apod.) a přitom jim unikají příležitosti být s reklamou vidět v místě podnikání (alarmy Ostrava, jeřábnické práce Praha, chiptuning Brno). Dokonce ani spoustě marketérům nedochází potenciál lokálního marketingu.

Přejít na detail