Lokální marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)

Často se spousta firem žene za nesmyslnými obecnými pozicemi ve vyhledávačích i v PPC reklamě (alarmy, jeřáby, chiptuning, apod.) a přitom jim unikají příležitosti být s reklamou vidět v místě podnikání (alarmy Ostrava, jeřábnické práce Praha, chiptuning Brno). Dokonce ani spoustě marketérům nedochází potenciál lokálního marketingu.

Přejít na detail

 
 

Sdílení obsahu na facebooku

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

V nadcházejících řádcích Vám vysvětlím proč sdílet obsah na facebooku a jak vše převést do reality. Sdílení je vhodným nástrojem pro reprezentaci toho co nás zajímá a chceme o tom informovat naše přátelé. Tuto funkci ocení i vlastníci firemních facebook profilů, díky které lze zvýšit povědomí o firemní značce a přilákat fanoušky na firemní profil.

Přejít na detail

 
 
 

Jak udělat refresh stránek – obnovení prohlížeče

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 3,00 out of 5)

aneb jak na znovunačtení webového prohlížeče

Někdy se stane, že potřebujete refreshnout prohlížeč. Takovéto znovuoživení internetového prohlížeče využijete především, když potřebujete zobrazit nově aktualizovanou podobu stránky. V následujícím textu Vám vysvětlím, na jakém principu aktualizace prohlížeče funguje a také jak refresh prohlížeče provést. Nejprve popíši návod pro refresh stránek, což je pouhá aktualizace obsahu. V druhé části se budu zabývat také aktualizací obsahu, ale spolu s ním se vymažou i uložená data ve vyrovnávací (cache) paměti.

Přejít na detail

 
 

Co je třeba znát? Aneb těžký život markeťáka

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

Neustále se vzdělávám.

Jezdím k těm nejlepším profesionálům (mohl bych je i sepsat, což?) v daném oboru v České republice.

Mým cílem je mít široký přehled s dostatečnou odborností v každé oblasti internetového marketingu.

Nikdy nebudu mít takové znalosti a přehled jako specialisté na daný obor, to ale nevnímám jako nevýhodu, naopak…

Přejít na detail