Často se spousta firem žene za nesmyslnými obecnými pozicemi ve vyhledávačích i v PPC reklamě (alarmy, jeřáby, chiptuning, apod.) a přitom jim unikají příležitosti být s reklamou vidět v místě podnikání (alarmy Ostrava, jeřábnické práce Praha, chiptuning Brno). Dokonce ani spoustě marketérům nedochází potenciál lokálního marketingu.
BLOG
Sdílení obsahu na facebooku
V nadcházejících řádcích Vám vysvětlím proč sdílet obsah na facebooku a jak vše převést do reality. Sdílení je vhodným nástrojem pro reprezentaci toho co nás zajímá a chceme o tom informovat naše přátelé. Tuto funkci ocení i vlastníci firemních facebook profilů, díky které lze zvýšit povědomí o firemní značce a přilákat fanoušky na firemní profil.
Jak udělat refresh stránek – obnovení prohlížeče
aneb jak na znovunačtení webového prohlížeče
Někdy se stane, že potřebujete refreshnout prohlížeč. Takovéto znovuoživení internetového prohlížeče využijete především, když potřebujete zobrazit nově aktualizovanou podobu stránky. V následujícím textu Vám vysvětlím, na jakém principu aktualizace prohlížeče funguje a také jak refresh prohlížeče provést. Nejprve popíši návod pro refresh stránek, což je pouhá aktualizace obsahu. V druhé části se budu zabývat také aktualizací obsahu, ale spolu s ním se vymažou i uložená data ve vyrovnávací (cache) paměti.
Co jsem stihl v roce 2013
Článek doplňuje obecnější článek – Co je třeba znát? aneb těžký boj markeťáka. Ne, netřeba se litovat :), zas tak strašné to není ;-).
Mrkněte se, co jsem všechno stihl v roce 2013, psát to v květnu 2014 není asi úplně košér, ale třeba právě tady platí: Lepší pozdě, než nikdy.
Co je třeba znát? Aneb těžký život markeťáka
Neustále se vzdělávám.
Jezdím k těm nejlepším profesionálům (mohl bych je i sepsat, což?) v daném oboru v České republice.
Mým cílem je mít široký přehled s dostatečnou odborností v každé oblasti internetového marketingu.
Nikdy nebudu mít takové znalosti a přehled jako specialisté na daný obor, to ale nevnímám jako nevýhodu, naopak…