Open (Google) Refine je ideální nástroj pro práci s daty. S velkým množstvím dat. Reguláry, facety i clustery zahrnuty :). Dal jsem dohromady seznam užitečných, většinou „step by step“ návodů, které by měl on-line markeťák umět.
Nástroje
WorkFlowy – rychlé a jednoduché poznámky
aneb soustřeďte se jen na to důležité
Bojujete mezi poznámkami na papír a v počítači? Štve Vás přepisování papírových poznámek do PC a naopak programy v PC se Vám zdají zbytečně složité?
Vykašlete se na složitá řešení. Zkuste WorkFlowy.
SEO nástroje – Collabim
SEO nástroje – CollaV tom to článku se dočtete základní informace o analytickém nástroji Collabim a jeho užitečných funkcích. Pokud vlastníte nebo spravujete webové stránky, tak Vám Collabim pomůže se zpětnou vazbou SEO optimalizace, kterou jste implementovali na konkrétní web. Jedná se tedy o analytický nástroj pro SEO pracovníka – konzultanta.
Pomodoro – zvyšte svoji pracovní efektivitu až 5x
Máte problémy se při práci soustředit?
Jen si přiznejte, kolikrát se při nějaké pracovní činnosti sami nachytáte, že děláte úplně něco jiného než by jste měli (a hlavně, než jste si sami naplánovali).
Na konci dne jdete z práce a máte pocit, že jste za celý den nic nevykonali.
Tak s tím, teď může být konec. POMODORO aneb Zabiják jakékoliv „lelkování“ (prokrastinace).
Google Analytics – základní představení
Tento nástroj měří návštěvnost vašich webových stránek. Monitoruje provoz webu a zobrazuje ho v přehledných statistikách. Dá se proto zjistit, kde mají stránky slabá místa, které se pomocí jiných nástrojů dají optimalizovat. Nástroj je potřeba využívat kontinuálně, jelikož se slabá místa mohou vyskytovat a měnit v čase. Google Analytics tedy slouží ke sběru dat, ze kterých je následně možné vypracovávat různé analýzy.
Základní SEO nástroje
SEO nástroje slouží obecně k získávání dat pro (maximální) optimalizaci Vašich webových stránek. Pomocí nástrojů, které jsou popsány níže můžeme pak Vaše stránky optimalizovat z hlediska SEO (Search Engine Optimalization – optimalizace pro vyhledávače) pro lepší výsledky ve vyhledávačích. Takové stránky pak mají samozřejmě i větší šanci vydělávat peníze na internetu.
Optimalizace stránek je nejdůležitější a zároveň nejpracnější práce na webových stránkách, proto příjdou vhod nástroje, které nám dodají potřebné analýzy a informace. Na základě těchto cenných informací se poté přizpůsobí kód pro vyhledávače.