Články

Vyloučení platebních bran z Google Analytics

13.07.2020

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (3 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Dneska si trošku zpřesníme měření v Google Analytics. Pokud na e-shopu používáte platbu přes platební bránu, zpozorněte. Možná se vás týká následující problém a v Google Analytics měříte chybně transakce a tržby.

číst dál

PPC restart 2019 – report

02.10.2019

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (7 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
PPC Restart 2019

Jaký byl 3. ročník PPC Restartu? Nabušené technické přednášky se střídaly s marketingovými. Došlo např. na oblíbené téma PPC vs. SEO, Google Ads API, analýzu konkurence, nebo otázku, jak se postavit ke stále rostoucím cenám reklamy. Tentokrát se akce konala v nádherném prostředí Divadla pod Palmovkou. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

číst dál

CheckList: Kontrola kvalitního článku

06.09.2019

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (3 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
kontrola-kvalitniho-obsahu

Máte napsaný článek? Určitě Vám dal spoustu práce. Tak s publikací ještě chvilku počkejte a projděte si tyto jednotlivé body, jestli jste náhodou na něco nezapomněli. 

číst dál

Google Tag Manager – Událost: Kliknutí na odkaz

03.03.2019

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (9 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
Google Tag Manager - Měření události - Kliknutí na odkaz

Chcete v Google Tag Manager změřit např.: kolik lidí stáhlo PDF, kolik z nich odešlo z blogu na e-shop? Podívejte se, jak vše nastavit v Tag Manager a Google Analytics.

číst dál

TOP nejzajímavější články

02.03.2019

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (4 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
top-clanky

Čas od času narazím na opravdu super článek. Pak zapadne. Pak ho nemůžu najít. Pak jsem tak trošku smutnej. Takže tímto seznamem pomáhám hlavně sobě :). Samozřejmě, to že je článek super, může platit dnes, ale zítra už ne. Takže seznam bude mít i takovou trošku živou formu. V článcích nehledejte žádný systém, prostě a jednoduše, jedno jaké…

číst dál

Chytré kampaně v Nákupech Google

11.10.2018

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (9 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
Chytré kampaně v Nákupech Google

Efektivita. Vyšší návratnost investic. Maximalizace hodnoty konverzí. Zvýšení zásahu. Automatizace. Strojové učení. A další kouzelná slovíčka. To všechno slibuje novinka v Google Ads (dříve AdWords) – Smart Shopping Campaign. Pojďme se tedy na ní blíže podívat.

číst dál

DSA – Dynamické reklamy ve vyhledávání

04.10.2018

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (11 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
google-ads-dynam-reklamy

Potřebujete nastartovat inzerci? Nezdržovat se s klíčovými slovy a prostě rychle vyzkoušet, co funguje? Použijte DSA – Dynamic Search Ads. V základu nepotřebujete nic, kromě fungujícího webu, účtu Google Ads (dříve AdWords) a v něm nějaké ty zlaťáky pro inzerci. Jestliže ale chcete vytěžit z DSA maximum, rozhodněte nezůstanete u základního cílení.

číst dál

PPC restart 2018 – report

28.09.2018

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (8 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
ppc-restart-2018

Lepší nebo horší než loni? Teorie, praxe, nebo PPC buzzwords? A má smysl jezdit příští rok? Tentokrát je report hodně subjektivní, protože jsem se na jedné z přednášek a hlavně jejím výstupu přímo podílel.  Tak pojďme na to. (dopředu píšu, že všech co konference pořádají i těch co lezou na jeviště si vážím a cokoli co vyzní negativně, není hejt)

číst dál