V nadcházejících řádcích Vám vysvětlím proč sdílet obsah na facebooku a jak vše převést do reality. Sdílení je vhodným nástrojem pro reprezentaci toho co nás zajímá a chceme o tom informovat naše přátelé. Tuto funkci ocení i vlastníci firemních facebook profilů, díky které lze zvýšit povědomí o firemní značce a přilákat fanoušky na firemní profil.
Články
WorkFlowy – rychlé a jednoduché poznámky
aneb soustřeďte se jen na to důležité
Bojujete mezi poznámkami na papír a v počítači? Štve Vás přepisování papírových poznámek do PC a naopak programy v PC se Vám zdají zbytečně složité?
Vykašlete se na složitá řešení. Zkuste WorkFlowy.
Štěstí doručeno!
aneb dělejte věci jinak
Podnikáte? Pak je tato knížka pro Vás povinná četba. Celá knížka od Tonyho Hsieha se točí kolem internetového obchodu, který prodává (doručuje) ŠTĚSTÍ.
Divné, že? A přeci to tak je :).
Naučte se, že je možné na podnikání koukat i z jiné perspektivy, než z pohledu direktivního řízení a přímého vydělávání peněz.
Jak udělat refresh stránek – obnovení prohlížeče
aneb jak na znovunačtení webového prohlížeče
Někdy se stane, že potřebujete refreshnout prohlížeč. Takovéto znovuoživení internetového prohlížeče využijete především, když potřebujete zobrazit nově aktualizovanou podobu stránky. V následujícím textu Vám vysvětlím, na jakém principu aktualizace prohlížeče funguje a také jak refresh prohlížeče provést. Nejprve popíši návod pro refresh stránek, což je pouhá aktualizace obsahu. V druhé části se budu zabývat také aktualizací obsahu, ale spolu s ním se vymažou i uložená data ve vyrovnávací (cache) paměti.
K čemu ty zpětné odkazy?
Re: Aby jste byli vidět …
V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.