Google AdWords – typy reklamních kampaní

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 votes, average: 5,00 out of 5)

Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou?

Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí?

Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.

Přejít na detail

 
 
 

PPC restart 2017 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 5,00 out of 5)

Začlo to SEOrestartem, přes DATArestart, teď přišel první ročník perfektního PPC restartu a Vážení, SOCIALrestart následuje. Za ty prachy, radost na tu Pankrác jezdit ;). Tak co ten PPCrestart vlastně je? Obsahově našlápnutá konference rozumného rozsahu v příjemném prostředí. Jo, a skvělým rautem. Mrkněte, co bylo letos a za rok neváhejte dorazit, ale zase v klidu, aby na mě zbyl lístek.

Přejít na detail

 
 

Produktové PPC kampaně

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
produktove-ppc-kampane

Máte e-shop? Utrácíte příliš za PPC kampaně? A co produktové kampaně? Používáte?

Ne?! Tak se pojďte seznámit.

Produktové kampaně jsou taková hezká kombinace typických PPC kampaní a srovnávačů zboží. Uživatel ještě před kliknutím vidí aktuální dostupnost, cenu a případně i další proměnné, které jsou součástí XML feedu.

Přejít na detail