» Články » PPC » Strana 2
Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou?
Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí?
Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.
Přejít na detail
Znáte to. Potřebujete stáhnout fakturu z Google AdWords, či napsat na podporu Facebooku.
Kde to hledat?
Poradíme vám.
Přejít na detail
SDC – Smart Display Campaign – chytré obsahové kampaně od AdWords. Pokud splňujete určité podmínky, stačí je nakrmit daty, nechat trošku něco naučit, chvilku pustit svému rozpočtu žilou a pak už se jen veselit z dosažených výsledků, nebo se zamáčknutou slzou v oku vypnout ;-).
Přejít na detail
Začlo to SEOrestartem, přes DATArestart, teď přišel první ročník perfektního PPC restartu a Vážení, SOCIALrestart následuje. Za ty prachy, radost na tu Pankrác jezdit ;). Tak co ten PPCrestart vlastně je? Obsahově našlápnutá konference rozumného rozsahu v příjemném prostředí. Jo, a skvělým rautem. Mrkněte, co bylo letos a za rok neváhejte dorazit, ale zase v klidu, aby na mě zbyl lístek.
Přejít na detail
Chcete zlevnit svoje náklady na Google Ads (dříve AdWords)?
Chcete být více vidět na první straně a topových pozicích za méně peněz?
Tak to si vymazlete skóre kvality. A to nejen u jednotlivých klíčových slov, ale u celého Google Ads účtu. Přejít na detail
Máte e-shop? Utrácíte příliš za PPC kampaně? A co produktové kampaně? Používáte?
Ne?! Tak se pojďte seznámit.
Produktové kampaně jsou taková hezká kombinace typických PPC kampaní a srovnávačů zboží. Uživatel ještě před kliknutím vidí aktuální dostupnost, cenu a případně i další proměnné, které jsou součástí XML feedu.
Přejít na detail
Utrácíte příliš velké peníze z rozpočtu v AdWords?
Chcete zpřesnit inzerci i za cenu menšího dosahu zobrazení?
Inzerujete na obecné služby nebo produkty, či snadno zaměnitelná slova s velkým množstvím synonym a příbuzných slov?
Pak použijte modifikátor u volné shody. Přejít na detail
Inzerujete v Skliku?
Potom jste již určitě slyšeli o rozšíření, které Sklik v létě zavedl. Pokud pracujete s Adwords, bude vám připadat důvěrně známé. Jedná se o obdobu “Rozšíření o odkazy na podstránky” a má název Sklik Odkazy. Přejít na detail