Znáte to. Potřebujete stáhnout fakturu z Google AdWords, či napsat na podporu Facebooku.
Kde to hledat?
Poradíme vám.
PPC články. Sklik, Google AdWords (nyní správně Google Ads), občas Facebook Ads. Nepřehlédněte nadupnutý rozcestníkový článek o možnostech inzerce v google ads: Přehled možných typů kampaní v Google Ads.
Hodně čtený je také článek o DSA kampaních a odvážní pak mohou zkusit Chytré kampaně v obsahové síti nebo v nákupech.
Pokud hledáte tvorbu nebo správu ppc kampaní pro svůj projekt, napište mi.
Začlo to SEOrestartem, přes DATArestart, teď přišel první ročník perfektního PPC restartu a Vážení, SOCIALrestart následuje. Za ty prachy, radost na tu Pankrác jezdit ;). Tak co ten PPCrestart vlastně je? Obsahově našlápnutá konference rozumného rozsahu v příjemném prostředí. Jo, a skvělým rautem. Mrkněte, co bylo letos a za rok neváhejte dorazit, ale zase v klidu, aby na mě zbyl lístek.
Máte e-shop? Utrácíte příliš za PPC kampaně? A co produktové kampaně? Používáte?
Ne?! Tak se pojďte seznámit.
Produktové kampaně jsou taková hezká kombinace typických PPC kampaní a srovnávačů zboží. Uživatel ještě před kliknutím vidí aktuální dostupnost, cenu a případně i další proměnné, které jsou součástí XML feedu.