SEO

SEO analýzy

21.03.2023

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

aneb co je špatně a jak to napravit SEO optimalizace není o ničem jiném než o selském rozumu, zkušenostech a informacích. Pokud chcete být na předních pozicích vyhledávačů, musíte držet krok nejen s konkurencí, ale i s vývojem vyhledávačů a jejich algoritmů. Neděláme SEO analýzu zadarmo, protože je to nesmysl, projít poctivě celý Váš web, promyslet strukturu webu, zjistit alespoň základní informace o Vás…

číst dál

Proč psát Encyklopedický slovník pojmů

01.04.2022

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Proč psát: Pohled SEO Nultá pozice v SEO k tomu máme vlastní slovníkový pojem ve svém Slovníku pojmů 🙂 https://www.petrjiranek.cz/pojmy/featured-snippet-nulta-pozice/

číst dál

Tipy na dimenze u analýzy klíčových slov

11.10.2017

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (2 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Po vydolování všech vyhledávacích dotazů přichází při tvorbě klasifikační analýzy klíčových slov asi ta nejdůležitější část – segmentace. Je třeba roztřídit jednotlivé fráze do různých šuplíčků a s těmi pak dále pracovat. Pojďme se podívat na nejčastější dimenze (šuplíčky), do kterých se dají klíčové fráze napasovat.

číst dál

9 základních kamenů pro SEO obsah

15.08.2016

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

aneb jak se nechat vystřelit do výšin ve vyhledávači Krátký, jednoduchý tahák v 9 bodech, co by měl obsahovat kvalitní a účinný obsah pro web. Přestože je to pouhých 9 bodů, jsou neuvěřitelně účinné a dokáží Váš web katapultovat o několik (i desítek ) pozic výše ve vyhledávačích.

číst dál

K čemu ty zpětné odkazy?

07.12.2015

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Re: Aby jste byli vidět … V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.

číst dál

SEO nástroje – Collabim

17.09.2015

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Zatím nehodnoceno) 

SEO nástroje – CollaV tom to článku se dočtete základní informace o analytickém nástroji Collabim a jeho užitečných funkcích. Pokud vlastníte nebo spravujete webové stránky, tak Vám Collabim pomůže se zpětnou vazbou SEO optimalizace, kterou jste implementovali na konkrétní web. Jedná se tedy o analytický nástroj pro SEO pracovníka – konzultanta.

číst dál

6 největších SEO chyb www stránek

17.05.2014

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

aneb proč Váš web vyhledávače nesnáší Nejste ve vyhledávačích vidět? Nevíte, čím to je? Ověřte si, zda neděláte základní a nejčastější chyby, které brání např. indexaci Vašeho webu. Nemusíte být expert, aby jste tyto základní chyby odhalili. Problémy jsou často spojeny především s obsahem a texty.

číst dál

Budování zpětných odkazů

12.06.2013

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (2 hlasů, průměr: 4,50 z 5)

Nepodceňujte podporu nového webu Pro úspěšnost webové prezentace nestačí mít pouze kvalitně vyhotovené webové stránky se všemi náležitostmi a připraveností z pohledu SEO optimalizace (tzv. On-Page faktory). Po spuštění je potřeba, aby se internet o nově vyhotovených stránkách dověděl. Naučíme Vás, jak pomoci vyhledávačům s rychlou indexací Vašich stránek.

číst dál