Co je to landing page?
Landing Page, nebo-li cílová stránka. Doslovný překlad je „Přistávací stránka“. Často se setkáte i se zkratkou LP.
Jedná se o stránku, na kterou se návštěvník dostane, když přijde z reklamní kampaně, či přirozených výsledků vyhledávání.
Co by měla cílová stránka obsahovat
Především jasné CTA a kroky, které k samotné akci vedou. Každá stránka by měla mít jasně definovaný cíl a směřovat k němu. Ať už se jedná o tlačítko Vložit do košíku, nebo výrazný poptávkový formulář na konci stránky. Tímto krokem si zajístíte větší pravděpodobnost konverze.
Lidé se mohou na landing page prokliknout z různých zdrojů, např. :
- PPC reklama. Kvalitní vstupní stránka pomáhá nejen ke konverzím, ale i k levnější reklamě a lepším pozicím. Viz Skóre kvality.
- Přirozené výsledky vyhledávání.
- E-mailové kampaně.
- Z odkazu v e-mailu apod.