Co je to LiveChat?
Live chat nebo-li česky „živý chat“. Případně web chat, nebo on-line chat. Jedná se o službu určenou pro rychlou komunikaci mezi potenciálním zákazníkem a odborníkem z e-shopu, či firmy realizující služby v reálném čase.
Výhody live chatu
- Rychlá komunikace. Spoustu lidí raději napíše na chat s dotazem, než aby hledali telefonní číslo, či psali e-mail. Tím pádem i vyšší tržby.
- Nejste-li on-line, návštěvník má možnost zanechat zprávu.
Další výhody jsou individuální.
Doporučení
Využijte sesbíraných zákaznických dotazů k rozšíření sekce FAQ. Budujte si databázi otázek a odpovědí na webu. Kromě toho, že budete mít příště ulehčenou práci (pouze pošlete odkaz dotazujícímu) a budujete důvěryhodnost odborníka ve svém oboru, zlepšujete i své SEO.
Mrkněte na pojem Smartsupp – aplikace přímo určená pro live chat. Umí navíc např. videonahrávky, propojení s Google Analytics apod.