Co je to Not set?
Narazili jste v Google Analytics na (not set) místo konkrétních dat? Často se jedná o špatné nastavení UTM parametru.
Příčiny Not set
Chybějící značkování v PPC reklamě
Nemáte označkované kampaně, případně klíčová slova, či obsah reklamy. Google Ads má automatické značkování defaultně zapnuté, ale Sklik ne.
Automatické značkování
I v případě automatického značkování může dojít k několika neotagovaným přístupům. Návštěvy se prostě „ztratí“. Viz obrázek. Abyste 100% zamezili tomuto problému, museli byste se vrátit zpět k manuálnímu označování kampaní.
Ostatní příčiny
Pokud na (not set) narazíte u přehledů, které se netýkají přímo placených kampaní, může (not set) znamenat chybnou interpretaci dat. Např. pro zvolený přehled nemá Analytics vypovídající data.
Mrkněte i na pojem Not provided. Tyto dva pojmy se často zaměňují.