Co jsou to produktové kampaně?
Kampaně ve vyhledávání, které z reklamního inzerátu odkazují na konkrétní produkt. Data se ve většině případů čerpají z XML feedu.
Jak vypadá inzerát z produktové kampaně?
V textu reklamy bývá uvedena cena, skladovost, výhody produktu (např. doprava zdarma), příp. parametry apod.
Výhody produktových kampaní
- Návštěvníci již předem znají cenu. Po navštívení webu tedy s větší pravděpodobností nakoupí.
- Levnější cena za proklik. Reklama není zdaleka tak konkurenční, jako u obecných výrazů. Pracujeme s longtailovými dotazy.
- Číslovky. Skladovost. To všechno jsou věci, které mají pozitivní vliv na CTR.
Na co si dát pozor
- Můžete udělat mraky zbytečné práce, pokud není zboží vyhledávané.
- Chyby. Pracujete s velkým množstvím dat. Při zkracování inzerátů mohou vzniknout v inzerátech texty, které nedávají smysl.
- Dostupnost. Produkty s dlouhou dobou dodání většinou nebudou v produktových kampaních úspěšné.