Co je to reklamní sestava?
Reklamní sestava ve vyhledávání je skupina klíčových slov a reklamních inzerátů. Text sestavujete pro zvolená klíčová slova na míru.
Nastavení na úrovni sestavy
Na úrovni reklamní sestavy se nastavuje především výše nabídky.
U Skliku je to manuální CPC. V případě Google Ads lze na sestavě nastavit navíc např. eCPC, tROAS, CPA a další.
Struktura účtu
Sestavy se vytvářejí v rámci reklamní kampaně. V sestavách se nastavuje cílení reklamy a reklamní inzeráty, které se zobrazují potencionálním návětěvníkům webu.
Klíčová slova se do sestav vkládají v různých shodách:
Doporučení pro reklamní sestavy
Snažte se mít co nejvíce podobná klíčová slova v 1 jedné sestavě. Čím konkrétnější inzerát, tím vyšší CTR.
Např. uživatel zadá do vyhledávání na Google spojení „plastové jezírko 1 000 l“. Ideální je mít v účtu sestavu s klíčovými slovy „plastové jezírko 1000l“, „plastové jezírko 1000“ apod. s konkrétním inzerátem. Návštěvníci na reklamu kliknout s větší pravděpodobností, než na obecný inzerát propagující plastová jezírka všech objemů.