Co je to Rozšíření o lokalitu affiliate partnerů?
U reklamního inzerátu se zobrazí adresa na maloobchodní řetězce, které prodávají vaše produkty. Narozdíl od Rozšíření o lokalitu, které zobrazuje adresu na vaši firmu nebo prodejnu.
Výhody Rozšíření o lokalitu affiliate partnerů
- Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání.
- Zvyšuje CTR, obzvláště u regionálního cílení.
- Uživatel lépe nalezne partnery ve svém okolí. Rozšíření mu pomůže ve tehdy, když se rozhoduje kde a co nakoupí.
- Na mobilech mohou potencionální zákazníci rovnou volat, nebo použít navigaci.
- Je zdarma, resp. platí se za proklik na inzerát.
Nastavení rozšíření v Google Ads
Rozšíření je možné přidat na úrovni celého účtu, následně i pro konkrétní kampaň, či sestavu.
Při nastavení rozšíření je třeba vybrat typ vztahu – Prodejci aut, nebo Maloobchod.