Co je to Rozšíření o strukturované úryvky?
Rozšíření o strukturované úryvky = doplňující informace k sortimentu formou seznamu. Je možné v nich vyjmenovat např. značky zboží, typy produktů, modely nebo třeba cílové destinace.
Jak Rozšíření o strukturované úryvky vypadá?
Příklady Rozšíření o strukturované úryvky
Seznam záhlaví:
- Kurzy,
- Pojištění,
- Značky,
- Modely,
- Typy,
- Destinace,
- Vybavení,
- Vybrané hotely
- a další.
Vždy je třeba vybrat správné záhlaví a dobře jej vyplnit, jinak může být rozšíření zamítnuto. Např.:
- Značky: Adidas, Nike, Puma apod.
- Vybavení: TV, Internet, Nábytek apod.
- Destinace: Egypt, Francie, Itálie apod.
Rozšíření o strukturované úryvky lze přidat na úrovni celého účtu, ale i kampaní či sestav. Čím hlouběji ve struktuře, tím větší má rozšíření přednost.
Výhody Rozšíření o strukturované úryvky
- Zabírají větší prostor ve výsledcích vyhledávání.
- Ubírá místo konkurenci.
- Zvyšují CTR.
- Jsou zdarma, resp. platí se pouze za proklik na inzerát.
- Snadno se upravují na 1 místě.