Co je to Rozšíření o volání?
Rozšíření o volání, příp. Rozšíření o telefonní číslo. Funkce v Google Ads, která u reklamního inzerátu zobrazí telefonní číslo. Na mobilu lze na tlačítko přímo kliknout a volat rovnou do firmy.
Jak Rozšíření o volání vypadá?
Google Ads – Rozšíření o volání na desktopu
Na desktopovém zařízení se vedle inzerátu zobrazí telefonní číslo.
Google Ads – Rozšíření o volání na mobilním zařízení
Na mobilním zařízení se pod inzerátem zobrazí tlačítko Zavolat na číslo… Po kliknutí lze rovnou telefonovat.
Sklik – Rozšíření o volání na mobilním zařízení
Sklik využívá funkci Click2Call. Nelze tedy použít na desktopu. Rozšíření se aktivuje pouze na mobilním zařízení. Po kliknutí lze rovnou telefonovat.
Výhody Rozšíření o volání
- Uživatelé mohou ihned volat. Neprodlužuje se kontaktní doba hledáním telefonního čísla na webu.
- Je zdarma, resp. platí se pouze za proklik na inzerát, či telefon.
- Snadno se upravuje na 1 místě.
Nastavení Rozšíření o telefon
Nastavení v Google Ads
Rozšíření o volání lze přidat na úrovni celého účtu, ale i kampaní či sestav. Čím hlouběji ve struktuře, tím větší má rozšíření přednost.
Zároveň lze zobrazování telefonního čísla naplánovat. Např. pouze na pracovní dny mezi 8 a 16 hod.
Nastavení v Skliku
Oproti Google Ads se telefonní číslo doplňuje v nastavení kampaně.