Co je to rozšíření reklam?
Rozšíření reklam = funkce v Google Ads a Skliku, která u reklamního inzerátu zobrazí další sdělení. Zvyšuje míru prokliku a poskytuje uživatelům doplňující informace. Zároveň inzerent zabírá větší reklamní prostor. Je více viditelný a ubírá místo konkurenci.
Jak rozšíření reklam vypadá?
S rozšíření reklam se setkáte především v SERPu Google a Seznamu.
Kdy se rozšíření zobrazí
Nejdříve je třeba rozšíření přidat do PPC systému. Na úrovni kampaně, sestavy, nebo celého účtu.
I tak ale není zaručeno, že se rozšíření vždy zobrazí. Záleží to na mnoha faktorech:
- hodnocení reklamy,
- pozice,
- lokace,
- či ostatní rozšíření. Google Ads zobrazuje ty, které nejlépe fungují.
Přesto, že nemáte 100% jistotu, že se rozšíření zobrazí, vždy je do svých kampaní či sestav vyhledávání přidejte.