Co je Standardní měření konverzí?
Standardní měření konverzí je vylepšené měření konverzí pro Zboží.cz. Kromě zaznamenávání nákupů a jejich hodnot řeší např. hodnocení a recenze zákazníků.
Výhody a nevýhody Standardního měření konverzí
Oproti původnímu (omezenému) měření konverzí má standardní tyto plusy a mínusy.
Výhody
- Možnost využívání autobiddingu pro Zboží.cz díky napojení na API.
- Vyšší počet hodnocení a recenzí. Zboží.cz aktivně pracuje se zákazníky (podobně jako v případě Ověřeno zákazníky od Heureky).
- Hodnotit mohou pouze opravdoví zákazníci (náhodná hodnocení od konkurence odpadnou).
Nevýhody
- Složitá implementace. Pokud nemáte e-shopové řešení s integrovanou funkcí pro Zboží.cz, implementace je časově náročná.
Upozornění
Bez Standardního měření konverzí nenasadíte správně automatizované biddování pro Zboží.cz.