Co je Standardní měření konverzí?

Standardní měření konverzí je vylepšené měření konverzí pro Zboží.cz. Kromě zaznamenávání nákupů a jejich hodnot řeší např. hodnocení a recenze zákazníků.

Výhody a nevýhody Standardního měření konverzí

Oproti původnímu (omezenému) měření konverzí má standardní tyto plusy a mínusy.

Výhody

  • Možnost využívání autobiddingu pro Zboží.cz díky napojení na API.
  • Vyšší počet hodnocení a recenzí. Zboží.cz aktivně pracuje se zákazníky (podobně jako v případě Ověřeno zákazníky od Heureky).
  • Hodnotit mohou pouze opravdoví zákazníci (náhodná hodnocení od konkurence odpadnou).

Nevýhody

  • Složitá implementace. Pokud nemáte e-shopové řešení s integrovanou funkcí pro Zboží.cz, implementace je časově náročná.

Upozornění

Bez Standardního měření konverzí nenasadíte správně automatizované biddování pro Zboží.cz. 

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)