Co jsou Zájmy o koupi?
Zájmy o koupi je cílení reklamy v Google Ads a Skliku. Zaměřuje se na uživatele, které v poslední době vybírají konkrétní produkt s cílem nakoupit. Pravděpodobným nákupním chováním se myslí např. porovnávání cenových nabídek jednotlivých sekaček.
Jak reklama vypadá
Reklama může mít podobu:
- klasických bannerů,
- responzivní obsahové reklamy,
- kombinované reklamy (v Skliku),
- Sklik Brandingu,
- či HTML 5 banneru.
K čemu jsou Zájmy o koupi dobré?
Výhody
- Cílí na publikum s pravděpodobným nákupním zájmem.
- Zobrazuje se na velmi navštěvovaných českých webech.
- Ideální pro oslovení nových potenciálních zákazníků.
- Lze jej jednoduše nastavit v Skliku či Google Ads.
Nevýhody
- Cílení na Zájmy o koupi v Google Ads může velmi rychle vyčerpat rozpočet bez efektu.
Upozornění
Nastavujete-li kampaň s cílení na Zájmy o koupi v Google Ads, pravidelně ji kontrolujte. Po vytvoření nejlépe každý den. Ať nevyklikáte rozpočet např. na aplikacích, či nerelevantních umístěních.