Co jsou to ztracená zobrazení?
Ztracená zobrazení říkají, v kolika případech se zobrazila reklama. Udává se v procentech.
Pokud je Podíl zobrazení nižší než 100 %, reklama se nezobrazila ve všech možných případech.
Proč řešit podíl zobrazení?
S každým ztraceným zobrazením přicházíte o možný dosah reklamy. Inzerát se nezobrazí pokaždé, když uživatel projeví zájem. Což je problém zejména u kampaní, které dlouhodobě plní stanovené KPI.
Kde podíl zobrazení hledat
Míru ztracených zobrazení naleznete v PPC systémech:
- V Skliku je sloupec standardní součástí rozhraní.
- V Google Ads budete pravděpodobně muset upravit sloupce, vlézt do Konkurenčních metrik a navolit.
Jak řešit ztracená zobrazení
Sledujte důvody nízkého zobrazení reklam:
- Pokud je to z důvodu nízkého rozpočtu, řešení je jasné – zvýšit jej.
- Špatné hodnocení reklamy (u Skliku nízký rank) je trochu složitější. Zaměřte se na zvýšení Skóre kvality klíčových slov. Pro začátek můžete zkusit zvýšit Cenu za proklik.