Proč psát: Pohled SEO
Nultá pozice v SEO
- k tomu máme vlastní slovníkový pojem ve svém Slovníku pojmů 🙂
Články z vlastních pojmů
- pojmy, které k sobě patří se dají do článku a vydají se jako další obsah
- příklad: https://www.petrjiranek.cz/prehled-pro-vyhodnocovani-kpi/ (všechno to jsou samostatné pojmy, které byly vybrány ze Slovníku se štítkem Vyhodnocování)
Proč psát: Pohled Zákazníka
Zákazník se potřebuje zorientovat v tématu. Je to přes prolinkování provázané, takže ho držíme na webu. Pokročilé: V případě dobré technické pokročilosti je možné využít např. první odstavec ze Slovníkového pojmu jako tooltip, kdekoli na e-shopu. (text v bublině po najetí)
Jak psát: Technicky
Každý článek musí mít vlastní detail (musí existovat konkrétní URL, na které je článek dostupný).
Špatný postup je, pokud je více témat na jedné stránce.
Jak psát: Obsah
- https://www.petrjiranek.cz/pojmy/featured-snippet-nulta-pozice/
- https://www.petrjiranek.cz/checklist-kontrola-kvalitniho-clanku/
To, že se jedná o Slovníček neznamená, že texty mají být krátké. Naopak, máte se snažit popsat vždy celé téma (shluky klíčových slov) a téma mít ideálně provázané.
Velmi dobré je nemít pouze textový obsah, ale mít obsah multimediální, tedy klidně obrázky, vložená videa, případně .pdf, infografiky, apod.
Má se jednat o vysvětlující pojmy. Texty mají být tedy strukturované:
- nadpisy + odstavce
- odrážky
- tabulky
Typicky obsah tedy má být:
- co je …
- na co je …
- jak na …
- jak vybrat …
- jak něco …
- proč …
- kde …
Příklad rozsahu, struktury:
- https://www.petrjiranek.cz/pojmy/overeno-zakazniky/
- https://www.petrjiranek.cz/pojmy/heureka-product-ads/
Co psát
Veškeré pojmy, které se nějakým způsobem týkají cílové skupiny. A cílová skupina je hledá v kontextu s vaším tématem.
Duplicity
Pozor!Zatím nepsat o věcech, které již mají na e-shopu jinde cílovou stránku. (např. kategorii, parametrický filtr, apod.) U těchto klíčových slov je opravdu velmi potřebné dodrže strukturu nadpisů (Co je …, Na co je.., K čemu se užívá…, apod.)/p>
Slovník začněte pojmy, které zatím nemáte obsažené v informační struktuře webu. (asi to budou hlavně složky, ze kterých je co složeno, možná problémy na které se co užívá)
Technické řešení
- Shoptet
- WordPress
- AI restart 2024 – report - 30.03.2024
- AI restart 2023 – report - 23.06.2023
- PPC restart 2023 – report - 26.05.2023