Autobidding

Co je to autobidding? Auto-bidding nebo-li automatické stanovení CPC (ceny za proklik) dle předem stanoveného cíle. Např. určitého PNO, či ROAS.  Narozdíl od manuálního biddingu nemusíte ručně hlídat a upravovat maximální cenu za proklik. Systém vše dělá za vás. Autobidding v PPC S autobiddingem v PPC se setkáte např. při nastavování automatizovaných strategií v Google Ads: tROAS, CPA, Maximalizace konverzí, Maximalizace hodnot konverzí….

Bidding

Co je bidding? Bidding je zvyšování CPC (nabídky za proklik) za účelem získání lepší pozice, než konkurent. Biddování funguje na principu aukce. Ve výsledku se platí pouze nutná cena na překonání konkurenčního výsledku. Nabídky s lepší pozicí zároveň obvykle mívají vyšší CTR. Cena za proklik však obvykle není jediným faktorem, který rozhoduje o výsledné pozici.  Bidding v PPC…