eCPC – vylepšená cena za proklik

Co je to eCPC? Vylepšená CPC. Anglicky Enhanced Cost per Click. Upravuje cenu za proklik tak, aby získala co nejvíce konverzí.  Jak eCPC funguje Vylepšená nabídka za proklik je kombinace manuální CPC a chytrých (automatizovaných) nabídek v Google Ads. Předpokládá-li systém větší pravděpodobnost konverze, nabídku zvýší. V opačném případě sníží. Výhody eCPC Máte stále pod kontrolou ceny za…

PPA – platba za akci

Co je to PPA? PPA – Pay Per Action = Platba za akci.  Neplatí se tedy za prokliky či zobrazení, ale za předem definovanou akci. U e-shopů je to typicky prodej, u služeb může jít o telefonát, vyplnění formuláře, či registrace do newsletteru. Jde o velmi podobný typ platby jako PPS. Model PPA v praxi V praxi se často s modelem PPA setkáme…

PPS – platba za prodej

Co je to PPS? PPS – Pay Per Sale = Platba za prodej.  Neplatí se tedy za prokliky či zobrazení, ale za realizovaný prodej. Model PPS v praxi V praxi se často s modelem PPS setkáme u Affialite marketingu, kdy inzerent platí za prodej dohodnutou provizí. Pro majitele prostoru, kde se reklama nachází, je tedy výhodné odkazovat na weby…

PPT – platba za čas

Co je to PPT? PPT – Pay Per Time = Platba za čas.  Neplatí se za prokliky, ale za to, jak dlouho se inzerát bude zobrazovat na webu zadavatele. Použití modelu PPT Platební model PPT se používá, pokud chce inzerent umístit svoji reklamu na cizí stránky. Pro poskytovatele reklamního prostoru je PPT mnohem snadnější na…

PPV – platba za shlédnutí

Co je to PPV? PPV – Pay Per View = Platba za shlédnutí. Jde o jeden z nejstarších modelů platby za internetovou reklamu. Neplatí se za prokliky na web, ale za to, kolikrát se inzerát ukázal uživatelům. Použití modelu PPV Platba za shlédnutí se v praxi používá: Platba za tisíc zobrazení. Používá se např. v PPC systémech. Hodí se např. pro…

PPC reklama a PPC systémy

Co je to PPC reklama? Reklama na Internetu, kde platíte za návštěvníka, který klikl na reklamu. Oproti jiným metodám cílení (CPT, CPM apod.), máte výhodu: Návštěvník vás nepřehlédl, platíte až za interakci. Snadno doměříte efektivitu – výplácí se? Dosahuje stanovéno PNO? Téměř ihned po spuštění jste na prvních stranách Seznamu a Google. Můžete návštěníka znovu oslovit remarketingem….