Zájmy o koupi

Co jsou Zájmy o koupi? Zájmy o koupi je cílení reklamy v Google Ads a Skliku. Zaměřuje se na uživatele, které v poslední době vybírají konkrétní produkt s cílem nakoupit. Pravděpodobným nákupním chováním se myslí např. porovnávání cenových nabídek jednotlivých sekaček. Jak reklama vypadá Reklama může mít podobu: klasických bannerů, responzivní obsahové reklamy, kombinované reklamy (v Skliku), Sklik Brandingu, či HTML 5 banneru….

Sklik Branding

Co je Sklik Branding? Sklik Branding je vysoce viditelná reklama, která se zobrazuje na partnerských webech Seznamu (např. Novinky.cz). Při scrolování mizí pouze horní část banneru. Jak reklama vypadá Banner pokrývá velkou část obsahu. Při scrollování webu mizí pouze horní část. Reklama v levém a pravém rohu zůstává. K čemu je Sklik Branding dobrý? Výhody Zabýrá velké množství reklamní plochy….

Okruhy uživatelů

Co jsou Okruhy uživatelů? Okruhy uživatelů jsou vytvořené skupiny lidí, na které se dá následně cílit reklama na Facebooku. Typy Okruhů uživatelů Vlastní okruh uživatelů Tzv. Custom audiences: Návštěvníci webu. Jedná se nejčastější typ cílení. Lidé, kteří nás již znají. Remarketing. Seznam zákazníků. Např. CSV soubor s e-maily. Data se následně spárují s Facebookem. Iterakce s Facebook stránkou, či Instagram…

Lookalike publika

Co jsou Lookalike publika? Look-a-like audiences jsou publika podobná cílové skupině zákazníků. Tedy těm, kteří u nás nakupují, chodí na web, nebo jsou fanoušky Facebok stránky. Někdy jsou v češtině také nazývány Podobná publika. Nejčastěji se s nimi pracuje na Facebooku, ale je možné na ně cílit i prostřednictvím Google Ads. Odkud se Podobná publika berou Lookalike audiences je…

Dynamický banner

Co je to Dynamický banner? Typ produktové reklamy v Skliku. Reklama se zobrazuje na partnerských webech Seznamu na základě cílení, které inzerent zvolí. Cílení Dynamického banneru Dynamický banner se dá cílit: Jak na nové (akviziční) uživatele, tak na návštěvníky webu pomocí Remarketingu. Jak Dynamický banner vypadá? Dynamický banner zobrazuje produkty dle předem zvolených skupin produktů (např. z kategorie…

Dynamický remarketing

Co je to Dynamický remarketing? Uživateli se zobrazují produkty, které navštívil na webu. Týká se hlavně e-shopů, ale za splnění určitých podmínek jej mohou využívat i ostatní. Proč využívat dynamický remarketing? Často se stane, že návštěvník webu hned nenakoupí. Pravděpodobnost odkladu je obecně tím větší, čím dražší je výrobek nebo služba. Proto je remarketing je skvělým…

Brandové kampaně

Co jsou to Brandové PPC kampaně? Inzerce na svou vlastní značku (brand) ve vyhledávání. Tedy cílení na klíčová slova, na která se obvykle inzerent objevuje na prvních pozicích v přirozeném vyhledávání. Jak reklama vypadá Na brandový dotaz se zobrazí nejdříve placené výsledky (PPC reklama) a poté neplacené (organické vyhledávání). Výhody a nevýhody brandových PPC kampaní Výhody Velmi dobrý…

PI – produktové inzeráty

Co jsou to Produktové inzeráty v Skliku? Produktové inzeráty (PI) jsou obrázkové reklamy v SERPu Seznamu. Patří k nejvýkonnějším kampaním v Skliku. Reklamu spustíte pouze v případě, že máte e-shop. Jak reklama vypadá V inzerátech uživatel vidí: obrázek produktu, název produktu, cenu produktu, název domény. Jde tedy o stejný typ kampaně, jako PLA v Google Ads. Výhody Produktových inzerátů Výkonnost Často jeden…