RSA – Responzivní reklama ve vyhledávání

Co je to Responzivní reklama ve vyhledávání? Responzivní reklama ve vyhledávání, anglicky Responsive Search Ads. Někdy se můžete setkat se zkratkou RSA. Tyto reklamy jsou nástupcem ETA inzerátů v Google Ads.  Vytvoření RSA Obsah responzivní reklamy ve vyhledávání: Můžete vytvořit až 15 nadpisů a 4 popisy. Stejně jako u ETA inzerátů je možné vložit cestu a samozřejmě URL adresu…

Kombinovaná reklama Sklik

Co je to kombinovaná reklama? Kombinovaná reklama je typ reklamního inzerátu v Skliku. Spadá do oblasti nativní reklamy.  Jak kombinovaná reklama vypadá Součástí kombinované reklamy je: obrázek (obvykle fotka, případně grafický prvek), textový popis mimo obrázek, nadpis, informace o firmě. Narozdíl od responzivní reklamy, v obrázku kombinované reklamy nesmí být žádný text. Výhody kombinované reklamy Nepotřebujete grafika. Responzivní…

RDA – Responzivní obsahová reklama

Co je to responzivní (obsahová) reklama? Responzivní reklama je typ reklamního inzerátu v Google Ads. Spadá do oblasti nativní reklamy. Můžete se setkat i s anglickou zkratkou RDA – Responsive Display Ads. Jak responzivní reklama vypadá Součástí responzivní obsahové reklamy je: obrázek (obvykle fotka, případně grafický prvek), textový popis mimo obrázek, nadpis, informace o firmě. Výhody responzivní reklamy Nepotřebujete…

ETA inzeráty

Co jsou to ETA inzeráty? ETA inzeráty (Expanded Text Ads), nebo-li Rozšířené textové reklamy.  Jedná se o textové inzeráty v reklamních PPC systémech Google Ads a Sklik. Z čeho se skládají ETA inzeráty Původní verze ETA se skládaly ze: 2 nadpisů o velikosti 30 znaků a jednoho popisu o velikosti 90 znaků. Později se přidal 3. nadpis a 2. popis. Jsou následovníkem standardních…

Nativní reklama

Co je nativní reklama? Jedná se o současný trend v on-line marketingu. Nativní reklama splývá s okolním obsahem na webu a odolává tak Bannerové slepotě.  Jak nativní reklama vypadá Součástí nativní reklamy je: obrázek (obvykle fotka, případně grafický prvek), textový popis mimo obrázek, nadpis. Výhody a úskalí nativní reklamy Skvělé na nativní reklamě je, vypadá přirozeně, působí jako jeden z článků…

A/B testování

Co je to A/B testování? A/B testování, anglicky Split run testing. Jedná se o porovnání efektivity více variant. V on-line marketingu se setkáme s testováním bannerů, cílových stránek, e-mailů apod. Cíl A/B testování Cílem je zjistit, která varianta je nejvýkonnější dle stanoveného KPI. Např. z hlediska CTR, konverzí, konverzního poměru, nebo jiné metriky. Po získání dostatečných dat se pracuje pouze s vítěznou…