Rozšíření o formulář zájemce

Co je to Rozšíření o formulář zájemce? Rozšíření o formulář zájemce umožňuje uživatelům, kteří hledají přes mobilní zařízení, vyplnit kontaktní formulář rovnou z reklamního inzerátu. Musí být přihlášeni na Google. Pak stačí, aby klikli na tlačítko a rovnou se jim předvyplní údaje. Jak Rozšíření o formulář vypadá? Po kliknutí se návštěvník dostane na formulář s vyplněním kontaktních údajů. Následně se zobrazí…

Rozšíření o lokalitu affiliate partnerů

Co je to Rozšíření o lokalitu affiliate partnerů? U reklamního inzerátu se zobrazí adresa na maloobchodní řetězce, které prodávají vaše produkty. Narozdíl od Rozšíření o lokalitu, které zobrazuje adresu na vaši firmu nebo prodejnu. Výhody Rozšíření o lokalitu affiliate partnerů Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání. Zvyšuje CTR, obzvláště u regionálního cílení. Uživatel lépe nalezne partnery ve svém okolí. Rozšíření…

Rozšíření o aplikaci

Co je to Rozšíření o aplikaci? Rozšíření o aplikaci = rozšíření pro Google Ads, které u reklamního inzerátu ve vyhledávání Google zobrazí odkaz na aplikaci do Google Play nebo Apple App Store pro mobily / tablety. Výhody Rozšíření o aplikaci Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání. Dobrý způsob, jak upozornit na svoji aplikaci. Je zdarma, resp. platí se za…

Rozšíření o lokalitu

Co je to Rozšíření o lokalitu? Rozšíření v Google Ads, které k reklamnímu inzerátu přidá adresu firmy nebo prodejny, případně další údaje. Data se berou z Google Moje firma. Jak Rozšíření o lokalitu vypadá? Kromě adresy se u inzerátu může zobrazit i telefonní číslo, či otevírací doba. Výhody Rozšíření o lokalitu Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání. Zvyšuje CTR, obzvláště u regionálního cílení. Na mobilech mohou…

Rozšíření o adresu

Co je to Rozšíření o adresu? Rozšíření v Skliku, které k reklamnímu inzerátu přidá adresu firmy nebo prodejny. Údaje se berou z katalogu Firmy.cz. Jak Rozšíření o adresu vypadá? Rozšíření s zobrazuje pod textem inzerátu. Výhody Rozšíření o adresu Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání. Zvyšuje CTR, obzvláště u regionálního cílení. Podporuje důvěryhodnost. Je zdarma, resp. platí se za proklik na inzerát. Nastavení…

Rozšíření o zprávu

Co je to Rozšíření o zprávu? Rozšíření o zprávu (SMS) umožňuje uživatelům, kteří hledají přes mobilní zařízení, poslat SMS do firmy rovnou z reklamního inzerátu. Stačí, aby klikli na tlačítko. V aplikaci se zobrazí text přímo od inzerenta s předpřipravenou textovou zprávou. Jak Rozšíření o SMS vypadá? Součástí rozšíření je vypsané telefonní číslo a automaticky vypsaná CTA ze systému. Výhody Rozšíření o SMS…

Rozšíření o propagaci

Co je to Rozšíření o propagaci? Rozšíření v Google Ads, které upozorňuje na krátkodobou slevovou akci nebo výprodej. V rozhraní systému je navíc možné zvolit jednu z předpřipravených příležitostí. Např. Black Friday, Velikonoce apod. Jak Rozšíření o propagaci vypadá? Slevu je možné zadat: v procentech, ve zvolené měně. Zároveň lze použít modifikátor slevy „Až“ – např. sleva až 33 %. K akci je…

Rozšíření o strukturované úryvky

Co je to Rozšíření o strukturované úryvky? Rozšíření o strukturované úryvky = doplňující informace k sortimentu formou seznamu. Je možné v nich vyjmenovat např. značky zboží, typy produktů, modely nebo třeba cílové destinace. Jak Rozšíření o strukturované úryvky vypadá? Příklady Rozšíření o strukturované úryvky Seznam záhlaví: Kurzy, Pojištění, Značky, Modely, Typy, Destinace, Vybavení, Vybrané hotely a další. Vždy je třeba vybrat správné…