Reklamní sestava

Co je to reklamní sestava? Reklamní sestava ve vyhledávání je skupina klíčových slov a reklamních inzerátů. Text sestavujete pro zvolená klíčová slova na míru.  Nastavení na úrovni sestavy Na úrovni reklamní sestavy se nastavuje především výše nabídky. U Skliku je to manuální CPC. V případě Google Ads lze na sestavě nastavit navíc např. eCPC, tROAS, CPA a další. Struktura účtu Sestavy…

Reklamní kampaň

Co je to reklamní kampaň? Základní úspořádání reklamního účtu má 3 vrstvy: reklamní účet, kampaň a sestavu. V reklamní kampani nastavuje inzerent rozpočet, nabídku, regionální cílení a další. Na to je vhodné myslet při zakládání struktury účtu. Nastavení na úrovni kampaně Nastavení kampaně v Skliku V Skliku lze nastavit např.: Geografické cílení. Tedy nastavení okresu, či kraje, na které se bude…