Heureka Group

Co je Heureka Group? Heureka Group, nebo-li zahraniční rodina Heureky. Kromě české Heureky existují i zahraniční. Myslete na to při expanzi do dalších zemí. V jakých zemí Heureka působí? Česko – Heureka.cz, Slovensko – Heureka.sk, Maďarsko – Árukereső.hu, Rumunsko – Compari.ro, Bulharsko – Pazaruvaj.com, Slovinsko – Ceneje.si, Chorvatsko – Jeftinije.hr, Srbsko – Idealno.rs, Bosna a Hercegovina – Idealno.ba….

ShopRoku

Co je to ShopRoku? Shop Roku je soutěž na Heurece, kde se vyhlašují nejlepší e-shopy za uplynulý rok. A to v ceně kvality, popularity a výjimečnosti. Proč se do soutěže zapojit? V případě vítězství v některé z kategorií získá e-shop odznak, který je vidět ve výpisu e-shopů v produktové kartě. A to v kategorii, ve které zvítězil. E-shop tak získává na důvěryhodnosti. S větší…

CSS program

Co je CSS program? CSS program je platforma, která umožňuje ostatním srovnávačům (kromě Google Nákupů) poskytovat reklamní prostor v shopping kampaních (PLA). Jedná se o reakci Google na pokutu od Evropské komise za porušení antimonopolních pravidel. Jak reklama vypadá Vizuálně je mezi weby spadající pod CSS program a ty ostatní jediný rozdíl. V produktovém inzerátu nemají psáno Z webu Google….

Dotazy z poraden

Co jsou to Dotazy z poraden? Dotazy uživatelů, které se týkají buď konkrétního produktu, nebo celé kategorie na Heurece. Na otázky pak odpovídají e-shopy, které prodávají sortiment, na který se uživatel ptá. Kde se Dotazy vyskytují? Vyskytují se buď na produktové kartě, nebo v kategorii Heureky.  Samotné dotazy z poraden pak mají podobu diskuzního fóra. Proč řešit Dotazy…

Google Merchant Center

Co je Google Merchant Center? Merchant Center, zkráceně MC, je nástroj od Google. Slouží k nahrávání dat o e-shopu, především pak jeho produktů. Díky tomu je možné inzerovat v Google Nákupech, nebo používat Dynamický remarketing v Google Ads. Použití Merchant Center Nárokování služby v Merchant Center Nejdříve je třeba ověřit web. Bez toho se Merchant Center nedá používat. Nahrání produktů…

Google Nákupy

Co jsou to Google Nákupy? Google Nákupy je srovnávač zboží od Google. Produkty se zobrazují jak v klasickém SERPu, tak i v záložce Nákupy.  Nákupy Má funkce jako klasický srovnávač, tedy možnost řazení dle ceny, hodnocení, filtrovat dle kategorií apod. Stačí se přepnout do záložky Nákupy při vyhledávání na Google. Vyhledávání na Google Zajímavější ale je, že výsledky z Google…

Heureka Product ADS

Co je to Product ADS? Product ADS je speciální druh inzerce na Heurece, učený pro Vendory značky. Po prokliku na reklamu se uživatel nedostane do e-shopu, ale na produktovou kartu Heureky. Jak ProductADS vypadá? Reklama ze zobrazuje: ve výpisu kategorií zboží, ve fulltextovém vyhledávání, v alternativních produktech, případně jako box po pravé straně. Inzerent označuje reklamu štítky….

Dostupnostní soubor

Co je to dostupnostní XML soubor? Dostupnostní soubor, nebo-li Doplňkové XML pro Heureku. Dostupnostní feed obsahuje podrobné informace o dostupnosti produktu na e-shopu, či v kamenných pobočkách. Stahuje se každých 10 min. Pro které položky je Doplňkový feed určený? Doplňkové XML slouží pro tyto produkty: Skladem, ihned k odeslání na e-shopu.  Skladem na pobočce. Zároveň musí být známé přesné…