SEM – Search Engine Marketing

Co je to SEM marketing? SEM = zkratka z anglického Search Engine Marketing. Tedy marketing v internetových vyhledávačích. Jedná se o obrácený postup k tradiční reklamě. Není agresivní a dává uživatelům přesně to, co hledají. Cílem je tedy být vidět ve vyhledávačích a získat tak konverze. Do stránky s výsledky vyhledávaní se lze dostat jak s placenými, tak s přirozenými výsledky vyhledávání. Rozdělení Search…

White Hat SEO

Co je to White Hat SEO? White Hat SEO je opak Black Hat SEO. Jde tedy o doporučované praktiky optimalizace pro vyhledávače, které jsou užitečné pro uživatele. Příklady White Hat SEO Meta tagy Správně vyplněné meta tagy Title, Description s přirozeným využitím klíčových slov.  Struktura nadpisů Správná struktura nadpisů dle sémantiky. Optmalizace rychlosti načítání stránky Rychlost načítání…

SEO – optimalizace pro vyhledávače

Co je to SEO? Search Engine Optimization. Česky tedy optimalizace pro vyhledávače. V ČR se často chybně udává SEO optimalizace (slovo „optimalizace“ je zde navíc). Jde o techniky, jak dosáhnout vysokých pozic v SERPu a získat tak organickou návštěvnost webu. U nás jde především vyhledávače Google a Seznam.cz.  Jak funguje SEO? Cílem je, aby web byl na dané klíčové slovo ve fulltextovém vyhledávání co nejvýše….

Snippet a Rich snippet

Snippet a rich snippet Co je to Snippet? Snippet nebo-li anglicky úryvek. Tyto snippety se vypisují ve výsledcích vyhledávání, v tzv. SERPu. Z čeho se skládá snippet? Snippet se skládá z několika částí (a optimalizovat můžete každou z nich): Titulku (meta tag TITLE) Popisu URL stránky, na kterou úryvek vede Ovlivnit tuto vygenerovanou část popisu stránek je poněkud obtížné, jde to pouze…

Featured snippet – nultá pozice

Co je to Featured snippet? Česky nazývaný jako „Vybraný příspěvek“. V SEO komunitě pak „Nultá pozice SEO„. Jedná se o přesnou odpověď na vyhledávací dotaz, otázku. Často obsazuje např. Wikipedia (Google se, ale snaží dosazovat i jiné weby). Velkou roli hraje struktura webu a struktura samotného článku. Typy dotazů: Co je… Jak na… Jak vybrat… Jak něco… Proč… Kde… apod. Ukázka featured…

SERP – výsledky vyhledávání

Co je to SERP? SERP – Search Engine Results Page. Česky Stránka s výsledky vyhledávání. V ČR mluvíme hlavně o vyhledávačích Google a Seznam.cz. Z čeho se skládá SERP? placené výsledky – PPC reklama, organické (přirozené) výsledky vyhledávání, hinty: obrázky, firemní zápisy, Zboží.cz, související klíčová slova k vašemu dotazu. Cílem SEO optimalizátorů je obsáhnout první pozice v přirozeném vyhledávání. Cílem vyhledávačů je vracet v SERP co nejrelevantnější dotazy…