FRT – Rychlost první odezvy

Co je to FRT? FRT – First Response Time, nebo-li Rychlost, jakou odpovíte na dotaz. Včasná reakce patří mezi velmi důležitá KPI v rámci Customer Care. Je dokázáno, že dlouhé čekací doby vedou k méně spokojeným zákazníkům, bez ohledu na kvalitu služeb, které dostávají. Výpočet FRT Průměrná Rychlost první odezvy = Suma všech RFT / Součet všech…

NPS – Net Promoter Score

Co je to NPS? NPS – Net Promoter Score je označení Míry spokojenosti zákazníků. Udává se na bodové stupnici od 1 do 10.  Výpočet Míry zákaznické zkušenosti Výpočet vychází ze zákaznického průzkumu. Respondenti dostanou otázku, jak moc jsou spokojeni s daným produktem či službou. Výsledek může nabývat hodnot od -100 % do 100 %. Čím větší číslo, tím jsou…

LiveChat

Co je to LiveChat? Live chat nebo-li česky „živý chat“. Případně web chat, nebo on-line chat. Jedná se o službu určenou pro rychlou komunikaci mezi potenciálním zákazníkem a  odborníkem z e-shopu, či firmy realizující služby v reálném čase. Výhody live chatu Rychlá komunikace. Spoustu lidí raději napíše na chat s dotazem, než aby hledali telefonní číslo, či psali e-mail. Tím pádem…

Smartsupp

Co je to Smartsupp? Smartsupp je aplikace pro rychlou komunikaci s potenciálním zákazníkem. Jedná se o live chat (živý chat) přímo s odborníkem z e-shopu, či firmy realizující služby. Výhody Smartsupp Rychlá komunikace. Spoustu lidí raději napíše na chat s dotazem, než aby hledali telefonní číslo, či psali e-mail. Základní verze je zdarma. Možnost přizpůsobit vzhled aplikace a přiložit fotografii. Info o zákaznících na…