SEO nástroje slouží obecně k získávání dat pro (maximální) optimalizaci Vašich webových stránek. Pomocí nástrojů, které jsou popsány níže můžeme pak Vaše stránky optimalizovat z hlediska SEO (Search Engine Optimalization – optimalizace pro vyhledávače) pro lepší výsledky ve vyhledávačích. Takové stránky pak mají samozřejmě i větší šanci vydělávat peníze na internetu.
Optimalizace stránek je nejdůležitější a zároveň nejpracnější práce na webových stránkách, proto příjdou vhod nástroje, které nám dodají potřebné analýzy a informace. Na základě těchto cenných informací se poté přizpůsobí kód pro vyhledávače.
Google Analytics
Tento nástroj řeší návštěvnost vašich webových stránek. Monitoruje provoz webu a zobrazuje ho v přehledných statistikách. Dá se proto zjistit, kde mají stránky slabá místa, které se pomocí jiných nástrojů dají optimalizovat. Nespornou výhodou je tedy cílená reklama, můžeme se zaměřit přímo na jádro problému, který nám Google Analytics odhalí. Nástroj je potřeba využívat kontinuálně, jelikož se slabá místa mohou vyskytovat a měnit v čase.
Tento SEO nástroj využíváme v rámci služby SEO Souhra (SEO servis).
Každý kdo investuje do webových stránek by se měl zajímat o to jak dobře plní svůj účel. Stránky mohou být sebehezčím, ale pokud je nenajdou návštěvníci a potencionální zákazníci, ztrácejí tak smysl a význam.
Google Webmaster Tools
Vylepšuje viditelnost vašich stránek ve výsledncích vyhledávače Google. Můžeme tedy analyzovat a případně změnit někeré věci, které ovlivňují vaše stránky indexované ve vyhledávači Google. Webmaster Tools tedy nesleduje pohyb a chování návštěvníků, jako Google Analytics, ale zda a jakým způsobem se na webu pohybují roboti vyhledávačů, kteří zaznamenávají (indexují) obsah webu. GoogleBot může stránky procházet dobře, nebo špatně a pak je potřeba zjednat nápravu
- zjistuje chyby na stránce, které brání robotům správné zpracovaní
- dokáže nalést vhodná klíčová slova
- zobrazuje odkazy, ze kterých nejčastěji přicházejí uživatelé
Tento SEO nástroj využíváme v rámci služby SEO Souhra (SEO servis).
Takto získané údaje Nám dodají informace pro optimalizaci www stránek pro vyhledávače. Dozvíme se, na jaké dotazy v Googlu se Vaše stránky zobrazují, na které jste získali nějaké návštěvy atd.
Collabim
Collabim je také jeden z webových SEO nástrojů a pomůže Vám s problémy v těchto oblatech:
- správa a kontrola u zpětných odkazů
- analýza klíčových slov
- měření pozic ve vyhledávačích
Tento SEO nástroj využíváme v rámci služby SEO Souhra (SEO servis).
Sklik
Sklik je český PPC systém* provozovaný společností Seznam.cz, který umožňuje zobrazování textové reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz. Dobře cílenou reklamou Sklik tak máte možnost oslovit velkou část svých potenciálních zákazníků. Platíte tedy pouze za toho uživatele, který dorazí na Vaše stránky právě přes Sklik. Lze tedy snadno zpětně zjistit, zda se Vám Sklik vyplatí nebo ne. Pomocí nastavení můžeme ovlivnit:
- denní rozpočet – nastavení limitu, který se nepřekročí
- cenu, kterou jsme ochotni zaplatit za proklik
Reklama Sklik dokáže přesně zacílit na uživatele podle toho co vyhledává ve vyhledávači.
*PPC systém (Pay Per Click) – je označení pro systém, který je založen na platbách za proklik na daný odkaz.
- AI restart 2024 – report - 30.03.2024
- AI restart 2023 – report - 23.06.2023
- PPC restart 2023 – report - 26.05.2023